4 هزار میلیارد تومان کالاهای صادراتی ازبخش کشاورزی شمال استان کرمان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان، عباس سعیدی گفت: با عنايت به اينكه كليه متقاضيان تسهيلات سرمايه در گردش و سرمايه ثابت بخش كشاورزي با مراجعه به سامانه بهينه ياب مي توانند در خواست تسهيلات نمايند در استان کرمان بیش از 800 واحد در سامانه بهینه‌یاب ثبت‌نام نموده که از این تعداد 264 واحد به بانک معرفی شدند.

وی تصریح کرد: 22 واحد در استان کرمان به مرحله عقد قرارداد با بانک کشاورزی رسیده‌اند که 45 میلیارد و 750 میلیون تومان پرداخت شده است و 13 طرح نیز بزودي ازسوي بانک کشاورزی پرداخت می‌شود.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان گفت: سرمايه ثابت جهت تكميل طرحهاي نيمه تمام با پيشرفت فيزيكي بالاي 60 در صد و سرمايه در گردش براي كليه واحد هاي توليدي بخش كشاورزي كه با ظرفيت كم كار مي كنند در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: استان کرمان در بخش کشاورزی رتبه نخست تولید و سطح زیر کشت پسته، گلخانه‌ها، گل‌محمدی و خرما و در تولید گردو رتبه دوم کشوری را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان همچنین میزان کالاهای صادراتی بخش کشاورزی شمال استان کرمان را 4 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: نیازمند خط ویژه اعتباراتی برای صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان هستیم.

سعیدی عنوان کرد: با توجه به وجود کم‌آبی در استان کرمان نیازمند اعتبارات بانکی برای کشت‌های جایگزین و استفاده از روش‌های نوین آبیاری هستیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار