ارومیه؛

برگزاری کارگاه آموزشی کنترل خشم و هوش هیجانی در شرکت آبفای آذربایجان غربی

این کارگاه در سالن آموزش ستاد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با حضور 145 نفر از همکاران این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، این کارگاه در سالن آموزش ستاد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با حضور 145 نفر از همکاران این شرکت با هدف از برگزاري اين كارگاه ها ، افزايش آگاهي مهارت والدين در شناسایی مشکلات و نیازهای روانشناختی فرزندان، آشنايي آنها با مشكلات رفتاري و يادگيري دوران كودكي و نوجوانايي و همچنين ارائه راهكار جهت رفع مشكلات و کمک به آنها در جهت ارتقا سطح سلامت و بهداشت روانی و تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.

در این کارگاه خلیل زاده استاد دانشگاه و روان شناس با اشاره به اینکه خشم یکی از هیجان های پیچیده انسانی و واکنش متداول نسبت به ناکامی و بد رفتاریست افزود همه ما در طول زندگی با موقعیت های خشم برانگیز روبرو شده ایم که در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان برآن شد که از فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحکیم بنیان خانواده ها و مشکلات بوجود آمده در این امر این دوره ها را برای همکاران ستاد ، امور و مناطق سه گانه این امور برگزار نماید .

وی گفت : مشکل خشم این است که اگر چه بخشی از زندگی است ولی ما را از رسیدن به اهدافمان باز میدارد و علت این که افراد درباره خشم دچار تعارض و تضاد هستند همین نکته است که از یک طرف خشم پاسخ طبیعی انسان است و از طرف دیگر میتواند رابط بین فردی را مختل کرده و ما را از رسیدن به اهداف باز دارد .

وی در ادامه به آیه ای از سوره آل عمران قرآن کریم در ارتباط با همین موضوع اشاره کردند که می فرماید: مومنان در هنگام عصبانيت خشم خود را فرو مي برند و ازخطاي مردم در مي گذرند وخدا نيكوكاران را دوست دارد.

خلیل زاده در ادامه گفت : از جمله هیجان هایی که بیشتر با خشم همراه هستند میتوان به عصبانیت ، تنفر ، تحریک ،حسادت ، رنجش ، غرض ورزی ، ناراحتی اشاره کرد و به سوالات مطرح شده از سوی همکاران پاسخ دادند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.