سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی گفت: بانوان ایرانی با سطح بالایی از آمادگی جسمانی، در رقابت های جهانی درخشیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مریم منظمی سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی گفت: برای اولین بار در رقابت های جهانی آلیش در کشور قرقیزستان حاضر شدیم اما بانوان ایرانی با سطح بالایی از آمادگی جسمانی، توانستند در این رقابت ها به مقام نایب قهرمانی برسند.
 
وی ادامه داد: هماهنگی بسیار خوب مربیان و ورزشکاران ما در زمان برگزاری مسابقات، یکی دیگر از دلایل موفقیت بانوان آلیش کار ایرانی بود.
 
منظمی تصریح کرد: این رقابت ها در دو بخش آزاد و کلاسیک برگزار شد و حاصل کار ورزشکاران ما کسب سه مدال نقره و سه مدال برنز به همراه عنوان نایب قهرمانی بود.
 
وی ادامه داد: البته برگزاری مستمر 5 اردوی آمادگی، استفاده از مربی و مدرس قرقیزستانی، باعث افزایش سطح آمادگی ورزشکاران ما در این رقابت ها بود.  
 
سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی اظهار داشت: البته تعدادی از ورزشکاران ما با توجه به کم تجربگی و حضور کم در مسابقات برون مرزی نتوانستند توانایی های خود را به نمایش بگذارند.   
 
وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که نگاه حرفه ای ورزشکاران به این رشته را افزایش دهیم و با بهره گیری از مربیان توانمند خارجی از جمله مربی ترکمنستانی، کلاس فنی بانوان آلیش کار را بالا ببریم.
 
منظمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت های فدراسیون کشتی از رشته های ورزشی آلیش و گراپلینگ بانوان، برگزاری کلاس های آموزش مربیگری  و داوری، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی بزرگسالان و جوانان و اردوهای مستمر، امیداریم در آینده ای نزدیک شاهد افتخارآفرینی بیشتر بانوان ایرانی در این عرصه باشیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار