اصفهان؛

تشکیل دبیرخانه دائمی هفته فرهنگی و اجتماعی سمیرم

فرماندار سمیرم گفت: دبیرخانه دائمی هفته فرهنگی و اجتماعی شهرستان دایر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین نصرتی در جشنواره هفته فرهنگی اجتماعی سمیرم در جمع مردم اظهار کرد: افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم یکی از رویکردهای جشنواره «سرزمین هزارچشمه» است.

وی با اشاره به فضای پرنشاط جشنواره طی این دو روز گفت: این برنامه‌ها باید در راستای ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی ادامه پیدا کند و در همین راستا دبیرخانه دائمی هفته فرهنگی و اجتماعی شهرستان نیز دایر می‌شود.

فرماندار سمیرم تصریح کرد: فرهنگ اصیل و غنی شهرستان سمیرم نشان می‌دهد که این شهرستان فرهنگ و ظرفیت برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها را دارد.

وی اضافه کرد: سمیرم یک شهرستان کوهستانی با آب‌وهوای دل‌انگیز و داشتن مناطق گردشگری بکر در همه فصول سال جلوه‌ای زیبا و دیدنی دارد.

نصرتی با اشاره به اینکه شهرستان سمیرم دارای 4 بخش، 4 شهر و بیش از 120 روستا است، افزود: ایل بزرگ قشقایی در منطقه وردشت، وجود شهیدان و سرداران شهید، هزاران دانشمند، عالم، شاعر و مفاخر ارزشمند، داشتن مناطق بکر و زیبا و شهرت جهانی سیب گلگون سمیرم همه از ظرفیت‌های این شهرستان است.

وی اذعان داشت: از هر جای شهرستان که نام ببریم به یاد بزرگ‌مردان و شیر زنانی می‌افتیم که در صحنه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی و هنر و فرهنگ بی‌همتا هستند.

فرماندار سمیرم بابیان اینکه جای نشاط در مردم شهرستان کم‌رنگ احساس می‌شود، اظهار کرد: نشاط اجتماعی و شادی حق مسلم مردم ما است و مردم در کنار خانواده‌های خود در فضایی صمیمی جمع شوند و باهم به شادی بپردازند.

وی ایام دهه ولایت فرصتی مناسب برای ایجاد شادی و نشاط در بین مردم دانست و گفت: در این شب‌ها باید به شادی بپردازیم و نشاط را در سراسر جهان تشیع و همه مردم ایران و این شهرستان پراکنده کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار