پیشنهاد آخر هفته فرهنگی از پبشنهادات فرهنگی خود برای بهتر گذراندن آخر هفته هایتان می گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آخر هفته فرصت خوبی است تا ذهنمان از کارهای روزانه فارغ شود و به اوقات فراغت پرداخته شود از این رو بسته فرهنگی هر هفته پیشنهادهایی را برای شما دارد.

سینما آخرهفته
نازنين: مهم نيست کي هستي يا چه کاره ايي... تو هر وضعيتي که باشي محبت وظيفه ته... فرهاد: نصيحت ات خوبه.فقط يه خورده کهنه س. 

از سفر یک روزه به دل تاریخ تا سرکلاس با کیارستمی

این خلاصه فیلم سایه های موازی است که به کارگردانی: اصغر نعیمی اکران شده و بازیگرانی چون: شهاب حسيني، ابوالفضل پورعرب، سميرا حسن پور، سيامک صفري، هوشنگ توکلي و حديث فولادوند به ایفای نقش می پردازند.

تئاتر آخر هفته
رضا ثروتی این بار با نمایش مکبث روی صحنه آمده که با نگاهی از داستان نوشته شده بدست ویلیام شکسپیر  دراماتورزی شده است. در این اثر بازیگرانی چون: نواب ثریا، عرفان چوکیده، علی خسروجردی، بهنام دارابی، پویا رادی، مهدی محمدی به ایفای نقش می پردازند.

از سفر یک روزه به دل تاریخ تا سرکلاس با کیارستمی

کتاب آخر هفته

کتاب سر کلاس با کیارستمی به نویسندگی : پال کرونین  و مترجمی سهراب مهدوی اسم کتابی است که بهتر از چیزی گفته نشود و خودتان آن را خریداری و مطالعه کنید. کتابی که در رده پرفروش ها قرار گرفته و رخلاصه اش چنین آمده است: سر کلاس با کیارستمی جزئی از یک پروژۀ سه‌گانه است که کلیات آن فیلم‌سازی است.

از سفر یک روزه به دل تاریخ تا سرکلاس با کیارستمی

گالری آخرهفته

بازی زمان همیشه وازه ای است که با آن رو کار داریم و به خوبی در اطرافیانمان و وجود خدومان حس می کنیم. اما ممکن است گاهی غرق در زمان بشویم و گذر زمان را فراموش کنیم  که در اینجا عکس ها به دادمان می رسند.

از سفر یک روزه به دل تاریخ تا سرکلاس با کیارستمی

نمایشگاه گذر زمان  به ثبت لحظه های حسین لطفی در گالری شش میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

آخر هفته کجا بریم؟
همیشه اسم سفر که  بر زبان آورده می شود یاد مرخصی های چند روزه می افتیم. اما می شود یک روزه آن هم جمعه که ترافیک کمتر است به شهرهای نزدیک مثل : قزوین رفت تا بادیدن بازار و شبستان هایش به معلومات تاریخی مان افزوده شود و در عین حال مسافرت خود را هم آمده باشیم.

از سفر یک روزه به دل تاریخ تا سرکلاس با کیارستمی

گزارش از نیلوفر جوانشیر



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار