لرستان؛

16 هزار دانش‎آموز لرستانی تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: این جشنواره به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ کار جمعی و حضور مردم از تمامی اقشار برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی فارسانی گفت: مردم لرستان در سال گذشته بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال کمک به کمیته امداد استان داشته اند و امسال نیز انتظار داریم رابطه و تعامل خیرین و نیکوکاران استان با این نهاد جهت کمک به ایتام بیشتر باشد.

وی افزود: ترویج فرهنگ خیر جمعی در استان فقر و محرومیت مادی و فرهنگی را رفع می‎‎‎‎‎‎‎‎کند.

وی گفت: مهر ماه سال 94 با آغاز سال تحصیلی جدید مردم استان بالغ بر یک میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده اند.

وی افزود: ۱۶ هزار دانش آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و کمک خیرین به آنها باعث شادی و دلگرمی آنان می‎‎‎‎‎شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری بر پایه مسجد محوری بنا شده اند، گفت: مسجد مهمترین پایگاه قشر مسلمین است و بسیاری از کمک هایی که به کمیته امداد صورت میگیرد از این مکان های مقدس است.

فارسانی افزود: در صورتی که مجموعه ما در مسیری که طراحی شده به درستی حرکت کند، خیرین و مسئولان قدم هایشان را برای رفع محرومیت و فقر با شدت بیشتری بر خواهند داشت.

وی گفت: جشن عاطفه‌ها هر ساله برگزارمی شود که هیچ دانش آموزی بدون لوازم مورد نیاز مناسب به مدرسه نرود، و امیدواریم خیرین و مردم استان امسال نیز مانند سال‎‎های گذشته حضور پرشوری در این جشن داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.