لرستان؛

برگزاری همایش بزرگ غدیر در لرستان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همایش بزرگ غدیر در شب عید سعید غدیر در زیباکنار خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت‌الاسلام غلامی گفت: 300 مبلغ و مبلغه در استان لرستان مشغول تبلیغ احکام نورانی اسلام به‌ویژه تبیین جایگاه غدیر و آشنایی جوانان و نوجوانان با جایگاه ولایت است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، مسابقات و تجلیل از فعالان فرهنگی استان در این ایام افزود: همایش بزرگ استانی عید غدیر در شب عید سعید غدیر پس از نماز مغرب و عشا در زیباکنار خرم‌آباد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، اعضای ستاد غدیر در مرکز استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: جشن عید سعید غدیر نیز در کل مساجد، مراکز شهرستان‌ها، حسینیه‌ها و پارک‌های سراسر استان لرستان برگزار می‌شود.

وی نقش و جایگاه غدیر را به‌منزله پشت پا زدن به همه ضد ارزش‌ها و تفکرات انحرافی دانست و افزود: با عنایت به حساسیت دنیای اسلام در عصر حاضر شایسته و لازم است که همه علاقه‌مندان به ائمه اطهار به‌ویژه ولایت، ارتقا سطح علمی، آگاهی، دینی و بصیرت خود نسبت به غدیر را بالا ببرند تا مانع همه انحرافات فکری، سیاسی و اجتماعی در جامعه امروز شوند.

غلامی بابیان اینکه غدیر سد محکم و مستحکم در برابر نفوذ دشمنان و همه انحرافات فکری است گفت: غدیر برای هدایت بشر، جامعه و سبک زندگی صحیح اسلامی است که با شناخت جایگاه ولایت و ائمه اطهار به‌ویژه امام علی(ع) انسان می‌تواند بهترین زندگی، آرام‌ترین و سالم‌ترین زندگی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این سبک زندگی می‌تواند نردبانی برای رسیدن عروج انسان قرار گیرد افزود: روش و راهکار صحیح در سبک زندگی اسلامی می‌تواند برگرفته از غدیر باشد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: عید غدیر ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.