اردبیل؛

احیای فوتبال مشگین‌شهر با حمایت بخش خصوصی

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فوتبال مشگین‌شهر احیا می‌شود که در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی در نشست با رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل و مدیر پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: یکی از راهکارهای توسعه ورزش حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که با حمایت بخش خصوصی ورزش فوتبال در شهرستان مشگین‌شهر احیا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پل معلق مشگین‌شهر می‌تواند برای توسعه ورزش به ویژه فوتبال حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشد، افزود: رایزنی‌هایی برای حمایت پل معلق از تیم فوتبال بانوان انجام شده است تا این تیم با نام پل معلق مشگین‌شهر در لیگ برتر فوتبال کشور حاضر شود.

فرماندار مشگین‌شهر استعدادهای فوتبال بانوان شهرستان مشگین‌شهر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود با فراخوان‌های استعدادیابی بانوان در این شهرستان نفرات برتر مشخص شده و با نظر کادر فنی در تیم فوتبال بانوان حاضر شوند.

امامی عملکرد هیئت فوتبال استان اردبیل در استعدادیابی فوتبال و رشد فوتبال بانوان پایه را بسیار قابل قبول دانست و بیان کرد: صعود تیم فوتبال بانوان به لیگ برتر فوتبال کشور یک امر بسیار مهم بود که نشان از توانمندی‌های بانوان فوتبال استان است.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم بخش خصوصی را برای حمایت از ورزش به ویژه فوتبال وارد کنیم فوتبال به طور اساسی در منطقه احیا می‌شود و در این زمینه تاکنون برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.