معاون عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه روستاها پایگاه اصلی تحولات فرهنگی و اجتماعی است گفت: همایش منطقه ای پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی های روستایی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی آذر نژاد در جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی همایش منطقه ای پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر گفت: همایش منطقه ای پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر آبروی استان هست و برگزاری آنها باید با مشارکت جدی دستگاه های اجرایی همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور این افراد در استان اردبیل بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: شرایط میزبانی مناسب را با مشارکت دستگاه های اجرایی به طور کامل به جا خواهیم آورد.

آذرنژاد با بیان این مطلب که جایگاه روستاها در تحولات فرهنگی و اجتماعی بسیار ارزشمند است، گفت: همایش منطقه ای پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی های روستایی استان است.

وی با یادآوری این مطلب که تحول و توسعه مناطق روستایی و عشایری یک توفیق بزرگ برای خدمتگزاران است، افزود: مدیران مسئول کانون ها و ائمه جماعات با برنامه ریزی صحیح می توانند در این امر مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.