مهلت ثبت نام برای مشاركت در طرح سرشماری نفوس و مسكن تمديد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ مصطفی سالاری فرماندار يزد با اشاره به اينكه آخرين مهلت ثبت نام برای مشاركت در طرح سرشماری نفوس و مسكن سالجاری تا پايان شهريور ماه تمديد شده است گفت: تاكنون در شهرستان يزد بيش از 480 نفر برای مشاركت در اين طرح ثبت نام كرده اند.

 سالاری افزود: بزودی پس از ارزيابي های لازم به نفراتی كه نسبت به ثبت نام اقدام كرده اند اطلاع رسانی خواهدشد تا مراحل بعدی را پيگيری نمايند.
 
 وی تاكيد كرد: متقاضيان تا پايان شهريور مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه http://yazd.mporg.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
 
 فرماندار يزد با بيان اينكه سرشماری عمومی نفوس و مسكن سالجاری در دو بخش اينترنتی و حضوری برگزار می شود، گفت: مرحله سرشماری اينترنتی سوم مهر و همزمان با سراسر كشور آغاز و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت. وی تاكيد كرد: در اين فرصت 22 روزه شهروندان يزدی می توانند با مراجعه به سايت www.sarshomari95.ir نسبت به تكميل فرم های سرشماري عمومی نفوس و مسكن اقدام كنند و كد ره گيری خود را دريافت نمايند.
 
سالاری بابیان اينكه سرشماری اينترنتی به دولت كمك خواهد كرد تا دقت، صحت و صرفه‌جویی را در دستور كار و برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهد، تصريح كرد: مركز آمار ايران برای افرادی كه از اين طريق اقدام به سرشماری نمايند جوايزی در نظر گرفته است كه به‌قیدقرعه به آنان اهدا خواهد كرد. فرماندار شهرستان يزد با اشاره به اينكه مرحله دوم سرشماری نيز از 25 مهرماه آغاز و تا 25 آبان ادامه دارد، خاطرنشان كرد: در اين بازه زمانی مأموران سرشماری كه از بين افراد متقاضی مشاركت در اجراي طرح انتخاب‌شده است با مراجعه حضوری نسبت به سرشماری اقدام و فرم‌های الكترونيكی خود را با استفاده از تبلت تكميل خواهند كرد. وي در پايان گفت: افرادي كه از طريق اينترنت نسبت به سرشماری اقدام کرده‌اند می‌بایست هنگام مراجعه مأمورین كد ره‌گیری خود را به مأمور اعلام كنند و تائیدیه درج اطلاعات خود در سامانه را دريافت نمايند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.