تعداد 850 نفر به منظور مشارکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان یزد ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛فرزاد فیضی مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن شهرستان یزد گفت: 850 نفر در این شهرستان برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده اند که 55 درصد از آنها مرد هستند.

فرزاد فیضی به پایان ثبت نام در مشارکت طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و افزود: یک سوم از این تعداد ثبت نام شده در شهرستان یزد، را دانشجویان تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری در دو بخش اینترنتی و حضوری برگزار می شود که مرحله سرشماری اینترنتی سوم مهر و همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

مشاور اطلاع رسانی فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد اظهار داشت: در این فرصت 22 روزه شهروندان یزدی می توانند با مراجعه به سایتwww.sarshomari95.ir  نسبت به تکمیل فرم های سرشماری عمومی نفوس و مسکن اقدام کنند و کد رهگیری خود را دریافت کنند.

فرزاد فیضی با اشاره به اینکه مرحله دوم سرشماری نیز از 25 مهرماه آغاز و تا 25 آبان ادامه دارد، گفت: در این بازه زمانی مأموران سرشماری که از بین افراد متقاضی مشارکت در اجرای طرح انتخاب شده اند با مراجعه حضوری نسبت به سرشماری اقدام و فرم های الکترونیکی خود را با استفاده از تبلت تکمیل خواهند کرد.

وی بیان کرد: افرادی که از طریق اینترنت نسبت به سرشماری اقدام کرده اند باید هنگام مراجعه مأمورین کد رهگیری خود را به مأمور اعلام و تأییدیه درج اطلاعات خود در سامانه را دریافت کنند.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.