معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در مرداد ماه امسال در مجموع 13 هزار و 312 مورد بازرسی در کل استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سلیمان علیزاده با اشاره به عملکرد ماه گذشته این معاونت اظهار داشت: در ماه گذشته در مجموع 13 هزار و 312 مورد بازرسی در کل استان انجام گرفته و ضمن کشف 724 تخلف، پرونده هایی به ارزش 58 میلیارد و 956 میلیون و 682 هزار و 69 ریال کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی به بیان عملکرد واحد آرد و نان پرداخت و تصریح کرد: در این رابطه نیز سه هزار و 584 مورد بازرسی صورت گرفته و 103 تخلف کشف شد که ارزش ریالی آنها 122 میلیون و 815 هزار و 578 ریال بوده است.

وی تعداد تخلف مکشوفه در اداره قاچاق کالا و ارز استان را 56 مورد عنوان کرد و افزود: عمده کشفیات مربوط به سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و ارزش ریالی کالای کشف شده 374 میلیون و 29 هزار و 520 ریال برآورد شده است.

علیزاده به خلاصه ای از عملکرد اجرای طرح نظارتی ویژه شکر از پنج مرداد تا پنج شهریور اشاره کرد و گفت: در این باره یک هزار و 912 مورد بازرسی صورت گرفت و یک میلیون و صد هزار ریال نیز ارزش پرونده های مکشوفه بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در ماه گذشته ضمن اجرای طرح نظارتی ویژه شکر، تیم مشترک با ادارات و سازمان هایی مانند استانداری، جهاد کشاورزی، راه و ترابری،بهداشت و ناجا درخصوص سیب درختی کنار جاده ها تشکیل و علاوه بر آن مشاورین املاک ساماندهی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.