رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران خبرداد : امسال تعداد 30 واحد صنفی نسبت به تجهیز واحد های صنفی به صندوق مکانیز فروش و تعداد 600 واحد صنفی به دستگاه pos اقدام نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ملاابراهیم لو با اشاره به عملکرد مرداد ماه شهرستان چالدران اظهار داشت: در مرداد ماه امسال در بخش صنعت در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی از کارگاههای کوچک صنعتی که بصورت سنتی در بخش لبنیات فعالیت میکردن ضمن شناسائی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات از واحد های مذکور بازدید و در برا ی توسعه خط تولید و استفاده از تسهیلات و افزایش اشتغالزایی برای اخذ مجوز لازم از اداره صنعت معدن و تجارت چالدران راهنمایی های لازم صورت گرفت .

وی تصریح کرددر بخش تجارت ضمن بازرسی از نانوایان سطح شهرستان بهمراه فرماندار و بازرس ارد و نان به بررسی مشکلات نانوایان پرداخته و دراین خصوص از مدیر عامل شرکت کارخانجات ارد سپید شانلی جهت پیگیری کیفیت ارد ضمن دعوت به شهرستان جلسه ای به این منظور با حضور فرماندار و رئیس اتحادیه ارد و نان برگزار گردید .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران افزود:امسال تعداد 30 واحد صنفی نسبت به تجهیز واحد های صنفی به صندوق مکانیز فروش و تعداد 600 واحد صنفی به دستگاه pos اقدام نمودند و در راستای فراخوان مالیات بر ارزش افزوده به کلیه واحد های صنفی مشمول بصورت کتبی جهت اقدام و تمکین از قانون اطلاع رسانی گردیده است.

وی با اشاره به اینکه در مرداد ماه سال جاری در خصوص بررسی مسائل و مشکلات فراوری اصناف با حضور صنوف شهرستان و امام جمعه جلسه ای به این منظور در دفتر امام جمعه شهرستان برگزارگردید .

ملاابراهیم لو با بیان اقدامات بخش بازرس گفت: از کل واحد های صنفی شهرستان به تعداد 243 مورد بازرسی انجام پذیرفته و به تعداد 16 واحد صنفی متخلف (کم فروشی ، گران فرووشی، و عدم درج قیمت ) به ارزش 27 میلیون ریال پرونده تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردیده اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران تصریح کرد معرفی 48 مورد واحد صنفی به سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: چالدران ، صنفی ، تجارت ، معدن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.