70 پزشک متخصص برای تامین نیازهای درمانی و ارائه خدمات پزشکی تخصصی به زائران اربعین در مراکز درمانی استان مستقر می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: اسامی این پزشکان متخصص در رشته های مختلف مشخص شده تا در ایام اربعین به زائران خدمات رسانی کنند.

دکتر علی دلپیشه افزود: تقویت کادر درمانی، پرستاری و بهداشتی در ایام اربعین مهمترین رویکرد دانشگاه علوم پزشکی است و در همین ارتباط یک هزار و 200 نفر پزشک، پرستار و عوامل بهداشتی نیز برای ارائه خدمات به زائران در مراکز درمانی آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان مهران جانمایی شده است، تاکید کرد: این دستگاه به تازگی در بیمارستان دهلران نیز راه اندازی شده تا نیاز احتمالی زائران را بر طرف کند.

دلپیشه استقرار 100 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس مخابراتی و یک فروند بالگرد آمبولانس در مناطق مختلف استان را از دیگر تمهیدهای اندیشیده شده برای تامین نیازهای درمانی ایام اربعین حسینی اعلام کرد.

وی با اشاره به احتمال بروز حوادث رانندگی در داخل خاک عراق، اعطای مجوز تردد به آمبولانس ها برای رسیدگی به وضعیت مجروحان احتمالی و انتقال آنها به داخل کشور را از نیازهایی دانست که باید با هماهنگی طرف عراقی انجام شود.






 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.