هر گونه فعالیت عمرانی از سوی دستگاه های اجرایی در ایام اربعین و زمان عزیمت زائران در مسیرهای منتهی به مهران ممنوع می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اعلام کرد: دستگاه های اجرایی از 15 آبان تا پایان زمان بازگشت زائران از آیین اربعین در مسیرهای منتهی به مهران حق انجام فعالیت عمرانی به منظور ایجاد سهولت در تردد اتوبوس ها و خودروهای زائران ندارند.

شاپور پولادی گفت : دستگاه های مختلف اجرایی که وظایف آنها در ایام اربعین تعیین شده باید به دور از موازی کاری در چارچوب برنامه های ستاد مرکزی انجام وظیفه کنند تا شاهد اختلال در برنامه ریزی ها نباشیم ضمن اینکه هر گونه تصمیمی در حوزه ترافیک و زیرساخت ها باید در کمیته مربوطه مطرح و به تصویب برسد.

وی افزود: در صورتی که این تصمیم ها بخوبی اجرایی شود، امسال با مشکل خاصی در تردد و پارک خودروها روبرو نخواهیم بود.

وی تاکید کرد : 16 نقطه با هماهنگی پلیس راه و راهور استان برای استقرار موکب ها در طول مسیر ایلام - مهران و همچنین از مهران به پایانه مرز جانمایی و مشخص شده تا در این مکان ها پذیرایی از زائران انجام شود.

پولادی با اشاره به احتمال بروز حوادث رانندگی در آنسوی مرزهای استان و لزوم آمادگی برای انتقال مصدومان و ان باختگان احتمالی، تاکید کرد: علاوه بر استقرار بالگرد اورژانس و چندین دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس، یک سردخانه سیار با ظرفیت 20 واحد نیز در ایام اربعین در مرز مهران مستقر خواهد شد.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.