معاون گردشگری استان آذربایجان غربی جشنواره انگور را بهانه ای برای معرفی جاذبه های گردشگری استان آذربایجان غربی معرفی کرد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین امامی گفت : یکی از اهداف اصلی این جشنواره معرفی فرهنگ و آداب و رسوم آذربایجان غربی است و این یکی از برنامه های ما برای جذب گردشگران از سراسر کشور می باشد .

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: برگزاری همزمان نمایشگاه سراسری صنایع دستی با جشنواره انگور موجب شده تا فرصتی برای معرفی آداب و رسوم ، محصولات صنایع دستی و جاذبه های گردشگری استان پیش آید .

وی به توزیع اقلام تبلیغاتی در این جشنواره اشاره کرد و گفت : با توجه به حضور گردشگران و مسافران در این جشنواره اقدام به توزیع 000 , 10 نسخه انواع نقشه ، بروشور ، کارت پستال و کتابچه های معرفی استان کرده ایم که خوشبختانه از فرصت حاصله برای معرفی استان بهره مند می شویم .

امامی با اشاره به فرارسیدن روزجهانی گردشگری تصریح کرد : علیرغم حضور معاونت گردشگری در این جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ، تمرکز اصلی ما برای گرامیداشت روز جهانی گردشگری است چرا که برنامه های متنوعی برای اجرا در این ایام طراحی کرده ایم .

لازم به ذکر است برنامه های روز جهانی گردشگری به مدت دو روز از پنجم لغایت ششم مهرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.