رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با رایزنی‌های انجام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی امروز ۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان اردبیل پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی در جلسه هماهنگی مطالبات گندم‌کاران در اردبیل اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اهتمام زیادی برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران دارد که با رایزنی‌های انجام شده توسط جهاد کشاورزی امروز 50 میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران استان اردبیل پرداخت شد تا نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه بدهی دولت به گندم‌کاران در استان اردبیل 750 میلیارد تومان بود٬ افزود: تاکنون بیش از 500 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است و در آینده‌ای نزدیک تمام بدهی گندم‌کاران استان اردبیل پرداخت می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: دغدغه و نگرانی گندمکاران اردبیل برای سازمان جهاد کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا هر چه بهتر تمام مطالبات گندمکاران استان اردبیل پرداخت شود.

سروی با اشاره به اینکه رکورد تولید گندم استان اردبیل شکسته شده است٬ بیان کرد: با بیش از 500 هزار تن گندم از گندمکاران استان اردبیل خریداری شده و درصدد هستیم بتوانیم با پرداخت تمام مطالبات گندمکاران گام بزرگی در توسعه و پیشرفت منطقه به ویژه در تولیدات داخلی برداریم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در تولید گندم باکیفیت دارد و در این زمینه شمال استان منطقه بسیار مناسب برای تولید گندم است که انتظار می‌رود با برطرف کردن دغدغه‌های گندم‌کاران گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.