13 آبان فرصتی مناسب برای تبیین شرارت های استکبار جهانی و مزدوران وابسته به آمریکا بر ضد نظام اسلامی برای جامعه امروز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: این روز مهم و ماندگار یادآور حوادث تاریخ ساز و اثر گذاری است که هر کدام تاثیری عمیق در به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند.

وی تاکید کرد : این رویدادهای مهم در شکل گیری، تداوم و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اعلام آمادگی ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار نقشی بسزایی ایفا کرده و برای همیشه تاریخ ثبت به ثبت رسیده اند.

وی افزود : امروز مبارزه با استکبار و نظام سلطه بعنوانی موضوعی فراگیر در میان ملت های آزادی خواه مطرح بوده و ایران اسلامی نیز پرچمدار این نهضت محسوب می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا مظهر شرارت در جهان محسوب می شود، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و مزدوران آن با زیاده خواهی و فساد انگیزی بدنبال سلطه هر چه بیشتر بر کشورها به ویژه ملت های مسلمان بوده و در این راه تلاش های زیادی را صرف می کنند.







 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.