شریفی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کمک 14میلیاردی 8 هزارحامی تهرانی کمیته امداد در نیمه نخست امسال

مدیرکمیته امداد مرکزی شهرتهران گفت :بیش ازهشت هزارحامی 14 میلیارد ریال درنیمه اول سال برای فرزندان معنوی خود واریز کردند.

کمک 14میلیاردی 8 هزارحامی تهرانی کمیته امداد در نیمه نخست امسالاحمد شریفی مدیر کمیته امداد مرکزی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بیش از 1300 فرزند خانواده هاي تحت  حمايت در طرح هاي اكرام ايتام و محسنين  تحت حمايت حاميان هستند، اظهارداشت : تعداد فرزندان تنها  در ارتباط با طرح اكرام ايتام و محسنين است و حاميان در ساير حوزه‌ها اعم از تامين كمك هزينه‌ جهيزيه، كمك به تأمين وديعه و خريد مسكن  و ساير موارد با كميته امداد مشاركت و همكاري دارند.

وی  در ادامه افزود: تهيه ظرفيت‌ها، حوزه كاري و ايجاد بانك اطلاعاتي كامل از اين افراد نياز ضروري است و در حال تكميل اطلاعات حاميان و خيرين هستيم تا بتوانيم ارتباط مستمر، تبادل گزارش و اطلاعات را در حوزه خانواده‌های محروم با آنان داشته باشيم .

شريفي به  كمك های حاميان به فرزندان خانواده هاي مورد حمايت در طرح اكرام ايتام اشاره كرد و گفت:  8 هزار حامی مبلغی بيش از 14 ميليارد ريال در نيمه اول سال براي  فرزندان معنوي خود در قالب طرح  اكرام ايتام و محسنين واريز كردند  كه از اين رقم بيش از هشت ميليارد ريال در قالب طرح اكرام ايتام و مابقي در قالب طرح محسنين است.

مدير كميته امداد مركزي شهر تهران تصریح کرد: كمك هاي حاميان و خيرين نيكوكار به  نيازمندان نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های مورد حمايت ايفا می‌كند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار