مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از ورود 75 هزار نوآموز به مدارس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  زاهدان ، نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدیدگفت: 3 هزار و 515 معلم تازه نفس از طریق آموزن استخدامی، دانشگاه فرهنگیان، خرید خدمت و سرباز معلم وارد مدارس شدند.

وی افزود : تا کنون 620 هزار دانش آموز در 6 هزار و 700 مدرسه استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 75 هزار نفر کلاس اولی هستند .

وی  در خصوص ورود معلمان تازه نفس در عرصه تعلیم و تربیت تصریح کرد: امسال یک هزار و 531 معلم جدید و یک هزار و 984 نیروی خرید خدمت وارد مدارس استان شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: از این تعداد 509 نفر از طریق استخدامی های جدید، 715 نفر سرباز معلم لیسانس و فوق لیسانس  و 307 نفر فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان بوده اند .

وی در خصوص نیروهای خرید خدمت ادامه داد: یک هزار و 984 نفر نیروی خرید خدمت وارد شده در سال گذشته سبب شدند که در آزمون نهایی سراسری معدل دانش آموزان استان 2 نمره در کشور بالا رود.

نخعی با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید دراستان با عنوان" ارتقاءکیفیت اموزش و پرورش با نگاه به سند تحول بنیادی "گفت: امسال تمامی خانواده های دانش آموزان پایه اول ابتدایی جهت ارتقاء آموزشی و پرورشی تحت آموزش قرار می گیرند.

وی افزود: این دوره ها در قالب های انجمن اولیاء و مربیان و دعوت از اولیاء انجام می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تمام تلاش این سازمان تحقق این شعار است، افزود: امسال دوره های متعددی نیز جهت ارتقاء توانمندی مربیان و معلمان داریم که برخی از این دوره ها در قالب کارگاه در طول تابستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.