فرماندار کارون گفت: امروززنگ بازگشایی مدارس در شهرستان کارون و سرزمین شهدای مدافع حرم نواخته شد وامیدوارم این مسئله، آغازگر سال خوب و بانشاطی در این شهرستان باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام علیدادی  فرماندار کارون ،صبح امروز چهارشنبه در جشن نمادین استانی شکوفه ها و غنچه ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: امروز هر چه داریم به واسطه ایثار، فداکاری و از جان فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس است. امروز اگر چه آنها در بین ما نیستند ولی روح بلند آنها قطعا شاهد اعمال ما است و امیدوارم خداوند توفیق پیروی از راه شهدا را به همه عنایت کند.

وی بیان داشت: بیش از ۳۲ هزار دانش آموز در بیش از ۱۷۸ مدرسه و با تلاش بیش از یک هزار و ۴۰۰ معلم در شهرستان کارون مشغول به تحصیل هستند.  اگر عزت و افق روشنی را برای دانش آموزان متصوریم اول باید معلمان به تعهد و بعد به علم و دانش تجهیز شوند.

فرماندار کارون تصریح کرد: برای پویایی و نشاط مدارس لازم است که ارتباط بین مدرسه و پیرامون به ویژه با اولیا قطع نشود. هرجا مشارکت بوده آنجا رشد و تعالی هم داشته ایم بنابراین از تمامی اولیا تقاضا دارم که برای بالندگی و تعالی دانش آموزان خود وقت بیشتری را برای ارتباط با مدرسه بگذارند.

علیدادی خطاب به دانش آموزان گفت:با توکل به خدا و درس خواندن، فردا تبدیل به افرادی می شوید که آینده مملکت را رقم می زنید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار