مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 165 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهر کرمانشاه به مدرسه می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدجعفر نجفی افزود:  این دانش آموزان در 1428 مدرسه با  6966 کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند شد, تعداد کلاس‌اولی‌های شهر کرمانشاه در سال تحصیلی جدید را 10 هزار و 700 دانش‌آموز اعلام کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امروز دنیا به این نتیجه رسیده که آموزش و پرورش محور توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: برای توسعه یک جامعه باید روی آموزش و پرورش آن جامعه سرمایه‌گذاری کرد.

نجفی سپس با بیان اینکه هیچ دستگاه، نهاد یا وزارتخانه‌ای به تنهایی قادر به پیش‌بردن امور مربوط به تعلیم و تربیت نیست، گفت: باید دیگر دستگاه‌ها و نهادها نیز به کمک آموزش و پرورش بیایند تا این نهاد بتواند وظایف خود را که تعلیم و تربیت صحیح فرزندان ایران اسلامی است، به بهترین شکل ممکن عملیاتی کند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس داشت و افزود: مراسم رسمی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید شنبه(سوم مهر ) در مدرسه مائده واقع در شهرک پردیس شهر کرمانشاه برگزار می شود.

نجفی افزود: این برنامه با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مسئولین استانی برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه  در ادامه از برگزاری مراسم ویژه سال تحصیلی جدید برای کلاس‌اولی‌ها در روز چهارشنبه (31 شهریور) خبر داد و گفت: برنامه جشن شکوفه‌ها در دبستان نازپروریان شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گفته نجفی ویژه برنامه مربوط به پیش‌دبستانی‌‌ها تحت عنوان جشن غنچه‌ها نیز در همین روز و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.