شرایط و ضوابط شرکت در بخش پژوهش‌ دومین دوره جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی اعلام شد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرایط شرکت در بخش پژوهش دومین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با رویکرد ایرانی- اسلامی از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد. 

محورهای پژوهش در دومین جایزه کالاهای فرهنگی ابعاد و جوانب طراحی، تولید، توزیع و مصرف کالاهای فرهنگی در سبک زندگی ایرانی اسلامی است. موضوعات اعلام شده در فراخوان عبارتند از  

-    نقش نهادهای حاکمیتی در ایجاد بستر، تقویت تولید و بازار کالاهای فرهنگی
-    دانش و ارزش های بومی در طراحی و تولید کالای فرهنگی
-    علوم و فناوری‌های نو در طراحی و تولید کالای فرهنگی
-     بومی‌سازی کالاهای جهانی با توجه به شاخص‌های فرهنگ ایرانی اسلامی
-     نیازسنجی و شناخت مخاطب در طراحی و تولید کالاهای فرهنگی
-     طراحی و تولید برای کودکان با ابعاد و مولفه‌های فرهنگ ایرانی اسلامی
-     جایگاه صلح، محیط زیست و تفاوت‌های فرهنگی در طراحی و تولید کالاهای فرهنگی
-     عوامل موثر بر خرید و مصرف کالاهای فرهنگی در جامعه ایران
-     نقش مجامع و تشکل‌های غیر دولتی و مردمی در ترویج کالاهای فرهنگی
-     کارآفرینی و فرصت‌های شغلی در تولید کالاهای فرهنگی
-     بازارپردازی و ساخت بازارهای نو در عرضه کالاهای فرهنگی  
-     نقش رسانه‌ها در مصرف کالاهای فرهنگی
-    شیوه‌های ورود و عرضه کالاهای فرهنگی به بازار جهانی  
-    روش‌های و شاخص‌های ارزشیابی کالاهای فرهنگی  

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88342980 تماس حاصل نمایند و یا به سایت http://cgcf.ir   مراجعه کنند. 

گفتنی است مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار