رقابت های لیگ برتر تنیس بانوان با قهرمانی تیم پایا چوب تبریز به پایان رسید.

پایان لیگ برتر تنیس بانوان با قهرمانی پایا چوب تبریزبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رقابت های لیگ برتر تنیس بانوان با قهرمانی تیم پایا چوب تبریز به پایان رسید.

آخرین روز رقابت های لیگ برتر تنیس باشگاههای کشور در بخش بانوان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد تا تکلیف تیمهای برتر مشخص شود.

در نخستین دیدار این رقابت ها ، پایا چوب تبریز با نتیجه ۳ بر صفر آلو سار ساری را شکست داد و در دومین بازی تیم آرمان الماس تهران با نتیجه ۲ بر یک هیئت تنیس بابل را برد تا پرونده لیگ برتر بانوان بسته شود .

به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها در نهایت پایا چوب تبریز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد ، هیئت تنیس بابل عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد و آلمان الماس تهران نیز سم شد. تیم های سیمرغ گیلان و آلو سار ساری نیز عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.
مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مهر افزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان و فریبا سفید باف سرداور بازیها برگزا شد و در پایان با اهداء جام به تیمهای برتر پرونده این دوره از رقابت ها بسته شد.

در این دوره از مسابقات تیم های هیئت تنیس بابل ، پایا چوب تبریز ، شرکت ساختمانی آلوسار ، آرمان الماس آریا و سیمرغ گیلان حضور دارشتند و به مدت یک هفته در زمینهای مجموعه ورزشی آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

یاد آور می شود: سرداوری رقابت های لیگ برتر بر عهده فریبا سفید باف بود و شبنم کمالی، اکرم کامیاب، زرین میر حسینی و یکتا صبایی امر قضاوت را بر عهده داشتند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار