مراکز تا زمانی که پویا باشند ادغام نخواهند شد و مراکزی که زیان آور باشند و لطمه به استان وارد کنند ادغام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار درخصوص ادغام برخی از مراکز کوچک دانشگاهی استان گفت: مراکز تا زمانی که پویا باشند ادغام نخواهند شد و مراکزی که زیان آور باشند و لطمه به استان وارد کنند ادغام می شوند.
دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار درخصوص ادغام برخی از مراکز کوچک دانشگاهی استان گفت: مراکز تا زمانی که پویا باشند ادغام نخواهند شد و مراکزی که زیان آور باشند و لطمه به استان وارد کنند ادغام می شوند.
میرساردو از ادغام دانشگاه آزاد ایوانکی با گرمسار خبر داد و افزود: در هیئت امنای دانشگاه تصمیم گرفته شد که مرکز ایوانکی در واحد گرمسار ادغام شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار همچنین تصریح کرد: این به این معنا نیست که مرکز ایوانکی جمع شده است بلکه می توانیم در آن مرکز یا پردیس داشته باشیم. وی درخصوص واحد دانشگاه آزاد شهمیرزاد، گفت: این دانشگاه پویاست و خیرین همکاری خوبی دارند و ضرورتی ندارد ادغام شود.
میرساردو با تاکید براینکه ضرورتی برای حذف و ادغام واحد شهمیرزاد با استان نیست، افزود: وقتی زیان آور نیست و خیرین آن را پویا نگه داشته اند ادغام نخواهد شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار همچنین تصریح کرد: اگر زمانی برسد که واحد های کوچک نتوانند خود را
اداره کنند و دانشجو کم جذب می کنند ادغام خواهند شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار