مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازی امروز کمی گره خورد چون فولاد به دنبال حداقل امتیاز بود که به آن رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بهمن خداکرم در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: در طول هفته های گذشته تلاش می کردیم که تیم به انسجام برسد. در دو هفته گذشته تلاش کردیم تا موقعیت هایی را ایجاد کنیم و روند شکل گیری و پیشرفت تیم به خوبی پیش رفت. ما در صدد این موضوع هستیم تا مشکلات موقعیت گلزنی را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ما باری تبدیل موقعیت های گلزنی، شیمبا را جذب کردیم و نسبت به گذشته پیشرفت داشته است ولی برای تیم کافی نیست. باید این بازیکن تلاش کند تا مشکلات گلزنی را حل کنیم. موقعیت های کرنر زیاید نیز به وجود آمده بود که به صورت طبیعی باید از ۶ موقعیت، یک گل بزنیم که در اثر بی دقتی به هدر رفته است.

خداکرم، بیان کرد: در جلساتی که داشتیم تصمیم گرفتیم تا از داریوش شجاعیان در کناره ها استفاده کنیم. فکر می کردیم می توانیم با به کار گیری شیوه هایی به گل برسیم ولی تلاشمان به نتیجه نرسید.

مربی گسترش فولاد در خصوص تعطیلات لیگ برتر، گفت: بخشی از کارمان اهمیت تیم ملی است و صعود به جام جهانی است.همکاری با تیم ملی هزینه هایی دارد. این تعطیلات برای تیم هایی خوب خواهد بود و برای تیم هایی مضرر می باشد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار