سرمریی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: داوران در هفت بازی، شش اشتباه مسلم علیه ماشین سازی داشته اند.  


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛رسول خطیبی سرمریی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت گفت: طبق اعلام دوستان گل ما آفساید نبوده است، برای ششمین بار در هفت هفته است که داوری ها علیه تیم ما بوده است.ب هتر است از این پس، آقایانی که امتیازات را از ما گرفتند به نشست های خبری بیایند و پاسخگو باشند.

وی درباره تعطیلی لیگ برتر بیان کرد: هیچ جای دنیا اینطور نیست. جام حذفی را هم برای این گذاشته اند که سر و صدای باشگاه ها و مربیان را کم کنند. سال قبل به گونه ای برنامه ریزی کردند که تیم های لیگ برتر در مراحل پایانی با هم رقابت کنند اما امسال این روش را انتخاب کردند تا اعتراضات کم شود.

خطیبی افزود: سعید فتاحی فرد خوب و زحمتکشی است. چهار تیم تبریزی جام حذفی در یک گروه هستند. جالب است ادعا می کنند جام حذفی به گونه ای برنامه ریزی شده که استقلال و پرسپولیس هر کدام یک طرف باشند. این ها ظلم است و ما این بحث ها را می فهمیم.این قرعه کشی و برنامه ریزی حرفه ای نیست. از این پس با احترام به همه در نشست ها حاضر نمی شوم. چون باید حرف بزنم و مشکل پیش می آید. افرادی که عمدی و سهوی نتایج را رقم می زنند صحبت کنند، آنان 6 امتیاز را در این فصل از ما گرفته اند.


سرمربی ماشین سازی درباره درگیری پایان بازی در رختکن تیمش بیان کرد: من سوال می کنم رختکن مال کیست؟پس از اینکه دو بازیکن من رفته اند چرا باید پزشک دوپینگ در رختکن بماند؟اگر می خواهند بازیکنان بیشتری را ببرند حرفی نبود. ولی من می خواستم برای بازیکن صحبت کنم. دوست نداشتم کسی در رختکن تیمم باشد. تحمل داریم، ولی فوتبال ما حرفه ای نیست.رسول خطیبی در اروپا بازی کرده و حرفه ای فکر می کند. دوستان به هر نحوی می خواهند لیگ را برگزار کنند.


فیلم صحبت های رسول خطیبی پس از بازی با نفت تهران



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار