بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ششم الی نهم مهر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این جشنواره در هفت بخش شفاهی، کتبی، کتاب خوانی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری برگزار می شود که برگزیدگان تمامی بخش های جشنواره بجز بخش شفاهی مشخص شده اند و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان برگزاری بخش شفاهی و تقدیر از تمامی برگزیدگان قسمت های مختلف جشنواره و اجرای اختتامیه است.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز در نشست خبری با بیان توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره گفت: هماهنگی های لازم جهت برگزاری جشنواره صورت گرفته و کارشناسان بصورت فعال در حال تدارک مقدمات برگزاری جشنواره هستند.

صالح مقدم با اشاره به کارهای فوق برنامه ای که در نظر گرفته شده افزود: برای شرکت کنندگانی که در خلال برگزاری جشنواره، وقت آزاد دارند برنامه های تفریحی از جمله تفرجگاهها و مراکز خرید در نظر گرفته شده است

دکتر بحرالعلوم رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی هم در ادامه نشستبا اشاره به برگزاری مراسم شبی با قرآن در خلال جشنواره ، گفت: جوایز شرکت کنندگان در سه بخش افتتاحیه ، مراسم شبی با قرآن و اختتامیه اهدا می گردد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.