رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: حدود پنج هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مشهد کشف و جمع آوری شد.

کشف پنج هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی با خرد با اشاره به اینکه از 25 واحد صنفی و انبارهای وابسته به آن این اجناس کشف شده، افزود: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده 750 میلیون ریال برآورد شده است که پس از جمع آوری با تنظیم صورتجلسه ای تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

وی تصریح کرد: این کالاها با حضور کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دانشگاه علوم پزشکی و با پشتیبانی فرماندهی انتظامی مشهد در بازرسی از مراکز عمده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در دو منطقه این شهر کشف شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این طرح در اجرای مصوبات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مشهد و همچنین کارگروه تخصصی پیشگیری و مقابله با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان رضوی و با هدف کاهش عرضه کالاهای سلامت محور و مبارزه با قاچاق آنها اجرا شد.

با خرد گفت: پرونده های تشکیل شده جهت اعمال ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.