در راستای سهولت در ارائه خدمات به شهرونداون و متقاضیان دریافت کانون های آگهی و تبلیغات، صدور مجوز الکترنیکی کانون های آگهی در فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر سهرابی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در راستای سهولت در ارائه خدمات به شهرونداون و متقاضیان دریافت کانون های آگهی و تبلیغات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سامانه جامع کانون های آگهی و تبلیغات را راه اندازی کرده است.
سهرابی افزود: این سامانه هم اکنون به شکل رسمی راه اندازی شده و برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت مجوز کانون های آگهی و تبلیغات آماده خدمات دهی است.  
وی با اشاره به اینکه مجوز کانون های آگهی و تبلیغات تنها برای کسانی صادر می شود که در آزمون اداره مربوطه نمره حد نصاب را کسب کنند، افزود: متقاضیان پس از ثبت نام در این سامانه، می توانند در آزمون های غیرحضوری سامانه شرکت نمایند و در صورت کسب نمره حد نصاب، مجوزهای لازم برای آنان صادر می شود.
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق پیوند دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در پایگاه اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی e-tablighat.ir نسبت به ثبت نام و و راهنمایی کامل توسط سایت اقدام کنند و از این پس تمامی درخواست های مربوط به تبلیغات از قبیل صدور، تمدید پروانه، اخذ شعبه یا نمایندگی و انجام تمامی تغییرات از طریق سامانه فوق انجام می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار