استاندار قزوین از سفر رئیس جمهور در روز چهارشنیه هفته جاری به این استان خبر داد.

فریدون همتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از سفر رئیس جمهور به استان قزوین خبر داد و گفت: این استان چهارشنبه( 7مهر ماه )میزبان سی و یکمین  سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید است.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار، خون‌گرم و مهمان‌نواز قزوین با همه گرایش‌ها و سلایق آماده استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید هستند و این استقبال را در جهت تقویت دولت و  نظام می‌دانند.

همتی با اشاره به برنامه‌های رئیس جمهور در این استان، گفت: به رغم سایر سفرهای استانی دیدار مردمی در ورزشگاه شهید رجایی، دیدار با نخبگان، علما، خانواده ایثارگران و سایر اقشار جامعه از جمله برنامه‌های رئیس جمهور است، همچنین جلسه‌ای نیز با فعالان اقتصادی و همچنین جلسه شورای اداری خواهد داشت.

استاندار قزوین با بیان اینکه هنوز روز دوم سفر رئیس جمهور قطعی نشده است گفت: در حال حاضر نزدیک به 1000 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح در استان وجود دارد که با حضور رئیس جمهور بخشی به صورت ویدئو کنفرانس آغاز به کار خواهد کرد.

همتی خاطر نشان کرد: در این سفر برخی وزرا و معاونان رئیس جمهور به شهرستان‌های استان هم خواهند رفت و برخی پروژه‌ها در این مناطق مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار