دانش آموزان شهید «فهمیده» را الگو قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حیاتی  فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دانش آموزان از تبار شهید «فهمیده» هستند و باید با الگو قرار دادن اینگونه نوجوانان مسیر پرپیچ و خمی که برای رسیدن به آرمان های انقلاب ترسیم شده را طی کنند.

ولی الله حیاتی در آیین نواختن زنگ مهر انقلاب و سرشماری نفوس و مسکن در هنرستان پسرانه شهدای خرمشهر، دانش آموزان و نوجوانان را بزرگترین سرمایه های اجتماعی دانست و افزود: در هر کشور سرمایه های زیربنایی مختلفی وجود دارد که از میان این سرمایه ها بزرگترین سرمایه، انسان و سرمایه های اجتماعی است و دانش آموزان بزرگترین سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

وی از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عاملی در رساندن سرمایه های اجتماعی به اوج قله های عزت، شرافت و مقاومت یاد کرد و گفت: شما دانش آموزان از تبار شهید «فهمیده» هستید و باید با الگو قرار دادن اینگونه نوجوانان مسیر پرپیچ و خمی که برای رسیدن به آرمان های انقلاب ترسیم شده را طی کنید.

فرماندار خرمشهر ، به آغاز سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و افزود: اینگونه نمونه گیری ها ارتباطی به موارد دارایی ها و اطلاعات مالی خانوارها از جمله یارانه ها ندارد و کاملا محرمانه است.

حیاتی گفت: مبنای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های کلان و جزئی کشور بر اساس این آمارها است که باید دقیق باشد.

وی از دانش آموزان و جامعه فرهنگی به عنوان قشر عظیمی از جامعه خواست تا با مراجعه به سامانه ثبت نام نفوس و مرکز، هر چه سریعتر نسبت به وارد کردن مشخصات فردی خانواده اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.