فرماندار ویژه خرمشهر از شهروندان دعوت کرد، برای ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ولی الله حیاتی با دعوت از شهروندان برای مراجعه به سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95، گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، یکهزار شهروند خرمشهری در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت نام می شوند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود:سرپرست خانوار می تواند با مراجعه به سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 به آدرس sarshomari95.ir و وارد کردن کد ملی خود به عنوان رمز عبور به پرسشنامه سرشماری دسترسی یافته و اطلاعات خانوار خود را ثبت نام کرده و پس از انجام مراتب مذکور کد آماری دریافت کند.

حیاتی با تاکید این مطلب که پرداخت نقدی یارانه ارتباطی با سرشماری ندارد، گفت:اطلاعات هر خانوار به صورت کاملا محرمانه در سامانه سرشماری ثبت می شود.

وی افزود:پس از ثبت نام اینترنتی به مدت چهار روز نیز برای ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است و مردم می توانند در صورت نیاز نسبت به تکمیل و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

حیاتی گفت:از 25 مهرماه نیز، ماموران سرشماری به صورت حضوری با لباس فرم خاکستری رنگ برای ثبت آمار اقدام می کنند تا اطلاعات ثبت شده اینترنتی را تطبیق داده و در صورت لزوم تکمیل کنند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود:یکهزار خانواری که در نخستین فرصت ثبت نام اینترنتی سرشماری شرکت کنند، به قید قرعه جایزه دریافت می کنند.سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 روز شنبه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز شد.

در این سرشماری که هر 10 سال یکبار انجام می شود اطلاعات پایه ای و مبنایی بر نظام برنامه ریزی و پژوهش در کشور و استان جمع آوری می شود که از مهم ترین و پایه ای ترین طرح های آماری کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.