حیدرالعبادی نخست وزیر جمهوری عراق با ارسال پیامی از پیام تسلیت و همدردی محمدحسن جعفری دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان تشکر و قدردانی کرد.

نخست وزیر جمهوری عراق با ارسال پیامی از دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان تشکر و قدردانی نمودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، حیدرالعبادی نخست وزیر جمهوری عراق با ارسال پیامی از پیام تسلیت و همدردی آقای استاد محمدحسن جعفری دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان تشکر و قدردانی نمود.

در بخشی از پیام نخست وزیر جمهوری عراق آمده است: اقدامات جنایتکارانه که توسط سازمان تروریستی داعش انجام می‌شود بیانگر اهداف وحشتناک این گروه علیه مردم بی‌گناه تلقی شده و باعث ایجاد تهدید، رعب و وحشت شهروندان و ایجاد هرج و مرج در کشورهای اسلامی و دیگر کشورها می گردد؛ درد و رنج که ملت عراق و همچنین ملت شریف افغانستان در طول سالهای متمادی با آن دست و پنجه نرم می‌کند روز به روز افزایش پیدا کرده و گریبان همه کشورهای جهان را گرفته است.

نخست وزیر جمهوری عراق در بخش دیگر پیامش می‌گوید: لازم است همه کشورهای جهان ارگانها و نهادهادی دولتی و غیردولتی در یک صف واحد قرار گرفته و برای ریشه کن کردن این مرض خطرناک که انسانیت را تحریف و خدشه دار می کند اقدام نمایند.

حیدرالعبادی در بخش پایانی پیامش خطاب به دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان می‌گوید: از خداوند جل جلاله می خواهم تا بر ملت و کشور ما و شما امنیت، صلح و ثبات عنایت فرماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار