این همایش باهدف بزرگداشت دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حوزه بهداشت و درمان در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر دفاع مقدس است.
مهدی شادنوش افزود: در همایش راهیان بهشت از زنان رزمنده‌ای که در هشت سال دفاع مقدس در حوزه بهداشت و درمان فعالیت کردند تجلیل می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش و برخی برنامه‌های آن نیز گفت: این برنامه پنجم مهرماه برگزارشده و در این همایش یادگارانی از هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی می‌پردازند.
شادنوش  با اشاره به سایر برنامه‌ای این همایش گفت: خاطره گویی پرستارانی که در زمان جنگ در پشت جبهه‌های جنگ به رزمندگان خدمت می‌کردند از دیگر قسمت‌های همایش راهیان بهشت است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تقارن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس را تقارنی نیکو دانست و افزود: این تقارن فضای دانشگاه را به یاد و خاطره‌ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر دانشگاه یادآور می‌کند.
گفتنی است ؛ این همایش در تالار آمفی تاتر امام رضا (ع) ستاد مرکزی دانشگاه واقع در بلوار بسیج جنب آموزش‌وپرورش شهرستان سمنان برگزار می‌شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.