این همایش به منظور ساماندهی مدارس ابتدایی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان سمنان به منظور ساماندهی مدارس ابتدایی و تسهیل در امور مربوط به معلمان و دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، همایش والدین دانش‌آموزان کلاس اولی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

لیدا زنگیان ادامه داد: این همایش مطابق با برنامه سالانه و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار خواهد شد و مرکز مشاوره پیوند، انجمن اولیا و مربیان و معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان برای برگزاری آن همکاری می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان اضافه کرد: برگزاری همایش اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی در این شهرستان به مدیران مدارس اطلاع‌رسانی شده است تا خانواده‌ها را در جریان قرار دهند و در این مراسم حضور پیدا کنند.

زنگیان، توجیه برنامه‌های آموزش و پرورش در دوره ابتدایی، برقراری ارتباط نزدیک‌تر با خانواده‌های دانش‌آموزان کلاس اولی، آشنایی والدین با فضای مدرسه، تشریح موارد قانونی و انضباطی مدارس، تبیین مباحث روان‌شناختی در ارتباط با ورود به مدرسه و ... از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.