نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی انتقال نمایشگاه کتاب مشهد به نیشابور را دارای دلایل بسیار محکم دانست و برگزاری این نمایشگاه در نیشابور را در راستای تمرکززدایی توصیف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمید گرمابی با اشاره به انتقادهای اخیر یکی از رسانه‌ها به انتقال نمایشگاه کتاب خراسان رضوی به نیشابور اظهار داشت: این انتقال دلایل بسیار محکمی داشته و دارد، نیشابور این شهر تاریخی، فرهنگی و مذهبی به‌عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شده است و این افتخار بسیار بزرگی است که بسیاری از شهرها به دنبال آن بوده و هستند.

وی تأکید کرد: انتخاب نیشابور به‌عنوان پایتخت کتاب ایران نشان می‌دهد که این شهر ظرفیت بسیار بالایی دارد و این عنوان دلیل بسیار محکمی برای برگزاری این نمایشگاه در نیشابور است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیشابور شهر بزرگی است و امکانات برگزاری چنین نمایشگاهی را به‌راحتی دارد و مطمئن هستیم برای برگزاری آن هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت.

گرمابی با اشاره به مشکل بزرگ کشور ما یعنی تمرکزگرایی تصریح کرد: این علاقه‌ای که برخی برای برگزاری این‌گونه رویدادها در مرکز کشور و مراکز استان‌ها دارند باعث عدم رشد در دیگر شهرهای کشور شده است و برگزاری این نمایشگاه در راستای تمرکززدایی است و همه باید از آن حمایت کنند.

انتهای پیام//ر.ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.