استاندار کرمانشاه از تصویب تخصیص 15 میلیارد تومان اعتباربرای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه از تصویب تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور وهیات دولت به استان برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد.

اسدالله رازانی گفت:یکی از این پروژه‌ها ساختمان پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه است که چند سالی است معطل مانده بود.

وی گفت: برای این پروژه 15 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که طی امسال و سال آینده تخصیص پیدا خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: برای تامین اعتبار این پروژه جابجایی انجام دادیم و تعدادی از پروژه‌هاکه از محل دیگر می‌توانستیم اعتبار آنها را تامین کنیم از لیست مصوبات سفر هیات دولت خارج کرده و این پروژه را جایگزین کردیم.

استاندار کرمانشاه جاده اسلام آبادغرب به سمت حمیل وجاده جوانرود به سمت ثلاث باباجانی را از دیگر پروژه‌هایی معرفی کرد که بهلیست مصوبات سفر رییس جمهوراضافه شده است.

رازانی با بیان اینکه اعتبار همه مصوبات سفر هیات دولت باید در سال 95 و 96 تخصیص پیدا کند، تاکید کرد: زمان تخصیص اعتبار این پروژه‌ها دو ساله است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات سفر هیات دولت ابلاغ شده است، عنوان کرد:رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست تخصیص اعتبارات پروژه‌ها را داده‌اند و به محض تخصیص اعتبار پروژه‌ها را اجرا خواهیم کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.