استاندارکرمانشاه گفت: قابلیت های شهرستان جوانرود درزمینه هایی مانند گردشگری، باغداری دیم، دامپروری و صنایع دستی می تواند کمک زیادی به کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رازانی گفت: امروزه تجارت در دنیا جایگاه خوبی برخوردار است. تجارت در ایران از قدیم الایام مرسوم بوده است و جاده ابریشم از کرمانشاه می گذشته و این شهر نقش واسط میان غرب و شرق را ایفا می کرده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به معروفیت شهرستان جوانرود در زمینه تجارت افزود: این پیشینه برای شهرستان جوانرود یک قابلیت است چرا که در این شهر مراکز تجاری بزرگی وجود دارند و این حرفه از رونق خوبی برخوردار است. به همین خاطر باید به عنوان اصلیترین قابلیت برای توسعه این شهرستان در نظرگرفته شود.

این مدیر ارشد با تاکید بر توجه به هر شهرستان براساس مشکلات آن منطقه افزود: سند توسعه کوتاه مدت شهرستانها براساس قابلیت ها و ظرفیت های هر شهرستان تدوین  شده است.

 استاندار کرمانشاه با اشاره به قابلیت های موجود درشهرستان جوانرود گفت: تجارت مرزی در شهرستان جوانرود باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا مردم بتوانند از منافع مرز بهره مند شوند. 

رازانی همچنین عنوان کرد: باید  برای رفع مشکلات اشتغال، در هرشهرستان یک برنامه داشته باشیم. در شهرستانهایی که مشکلات بیشتری دارند باید تمرکز بیشتری داشت تا این مشکل کاهش  پیدا کنند زیرا با رفع مشکل اشتغال در این شهرستانها شاخص اشتغال در استان افزایش می یابد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.