چابهار؛

آغازمطالعات طرح جامعه منطقه آزاد چابهار

بررسی و مطالعات تجدید نظرطرح جامع منطقه آزاد چابهار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،مدیر فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: مشاور طرح بررسی و مطالعات تجدید نظر طرح جامع این منطقه انتخاب و کار اجرایی طرح را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار علی جلالی : انجام این مطالعات شامل تهیه، توجیه و تدوین برنامه های توسعه راهبردی و طرح ریزی توسعه کالبدی در قالب بررسی و تجدید نظر است.

وی گفت: این طرح در سه مرحله اجرا می شود که مرحله نخست آن ترسیم چشم انداز توسعه اقتصادی – اجتماعی کالبدی منطقه آزاد چابهار در افق 25 ساله با توجه به قابلیت های طبیعی و سوق الجیشی این منطقه و محورهای عامل در توسعه خواهد بود.

وی ادامه داد: مرحله بعدی این طرح تنظیم و توجیه برنامه های راهبردی به تفکیک ابعاد اقتصادی و اجتماعی و تبلور کالبدی برای نیل به چشم انداز مزبور در برنامه کوتاه، میان مدت و بلند مدت است.

مدیر فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: آخرین فرآیند، تهیه طرح جامع توسعه کالبدی برای تبلور و پشتیبانی هدف های منعکس در برنامه های توسعه راهبردی است.

جلالی گفت: مشاور این پروژه در بازنگری طرح جامع از مهندسان خارجی یک کشور پیشرفته به عنوان همکار استفاده خواهد کرد تا طرح تدوین برنامه راهبردی و توسعه کالبدی منطقه آزاد چابهار در مقیاس بزرگ بین المللی باشد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: آغاز ، مطالعات ، منطقه ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار