مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی برای ماه محرم پیش‌بینی نشده است.

هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی برای ماه محرم پیش‌بینی نشده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا جوادی افزود: هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی برای ماه محرم پیش‌بینی نشده و اگر شهروندان شاهد این موضوعات در سطوح خرده فروشی باشند باید به واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مراتب را گزارش دهند.

وی همچنین ازذخیره۱۰۰ تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار محرم و صفر در خراسان رضوی خبردادو گفت: برای تنظیم بازار در ایام ماه محرم و صفر مشکلی وجود نداشته و برای پایین نگاه داشتن قیمت‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

حمیدرضا جوادی افزود: برای ایام محرم و صفر 100 تن ذخیره گوشت قرمز در نظر گرفته شده که در صورت نیاز افراد بیش از این میزان نیز توزیع می‌شود و مشکلی برای تأمین اقلام وجود ندارد.

مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین سهمیه مناسبی برای استان در مورد برنج در نظر گرفته شده که از سایر استان‌های دیگر بسیار بالاتر است.

جوادی تأکید کرد: همچنین برای هیئت‌های مذهبی نیز برخی از اقلام مانند گوشت، برنج و شکر در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز با ارائه درخواست بتوانند آنها را دریافت کنند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.