مدیر امورآموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز نام نویسی پذیرفته شدگان کنکور سراسری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محسن قوامی گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور آغاز نام نویسی پذیرفته شدگان کنکور سراسری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز چهارم مهرآغاز شده است و به مدت پنج روز ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امسال هزار و 774 دانشجو در همه مقاطع این دانشگاه در 200رشته تحصیلی پذیرش شده اند که این رقم در مقایسه با پارسال با افزایش 10درصدی پذیرش دانشجو روبروست.

دکتر قوامی با بیان این که سهم خانم ها از این تعداد 60 درصد و آقایان 40 درصد است افزود: از این تعدادپذیرفته شده هزار و122 نفر در مقطع کاردانی تا دکترای حرفه ای و 652 نفر در مقاطع تحصیلات تکمیلی(ارشد تا فوق تخصصی) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر امور آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: چهار رشته تحصیلی جدید فیزیوتراپی، فناوری اطلاعات سلامت، تکنولوژی آموزشی و تکنولوژی گردش خون در این دانشگاه اضافه شده است .

دکتر قوامی تعداد رشته های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را 33رشته اعلام کرد .

او افزود: نام نویسی دستیاران پزشکی و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رسیده است.

به گفته دکتر قوامی دانشجویان پردیس خودگردان دانشگاه نیز افزایش ظرفیتی نداشته و با همان ظرفیت قبلی در پذیرش دانشجو اقدام شده است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.