نماینده ی شورای شهر مشهد مقدس اظهار کرد: برای مدیریت جهادی و توسعه همه جانبه ، معتقدم که تنها مدل و الگویی که موفق بوده و برای مدیریت امروز جامعه اسلامی نیز مناسب است؛ مدیریت و الگوی هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، محمد آصفی گفت: برگزاری نمایشگاه های موضوعی به ویژه نمایشگاه دفاع مقدس در واقع یاد آوری مجموعه رشادت‌ها فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی است که همه ی ملت ایران خالق آن بودند. حقیقت این است که دفاع مقدس مخصوص رزمندگانی که در جنگ حضور داشتند نبوده و نیست. دفاع مقدس از آنِ تمام ملت ایران بوده و خواهد بود. اگر پشتیبانی تمام ملت نبود ما این هشت سال افتخار و پیروزی را نداشتیم.

آصفی نماینده ی شورای شهر مشهد افزود: نمایشگاه دفاع مقدس می خواهد در واقع نسل جوان و نوجوان را با این رویکرد و نگاه از پشت جبهه تا خط مقدم آشنا کند بنابر این این نوع نمایشگاه‌ها بسیار مفید و سازنده‌اند و همچنین مدل و الگویی برای نسل امروز ما خواهند بود.

وی گفت: من اعتقاد دارم که نسل امروز به خوبی دفاع مقدس را درک می کند و شعار هم نمی دهم و با تمام وجودم می گویم. چرا که امروز همه‌ جوانان ما می دانند امنیتشان را مدیون چه کسانی هستند. در حقیقت پیشرفت‌های ما در عرصه نظامی، بخش‌های مهندسی، بخش‌های اقتصادی، نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادین، عرصه‌های پزشکی و ... همگی به برکت خون شهدا است و نسل جوان این را به خوبی درک می کند.


انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.