رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی این اداره کارت های تصویری آموزشی"افلاکیان خاکی" تولید و در بین زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی پایاب با بیان این خبرگفت: 10 هزار بسته فرهنگی با عنوان "افلاکیان خاکی" توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تولید و به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه بررسی زندگی شهدا به شیوه های مختلف باعث می‌شود قشرهای مختلف مردم الگوهایی را به صورت عملی در مقابل خود ببینند و منطبق بر آن زندگی خود را شکل دهند، افزود: هر یک از این بسته های فرهنگی متشکل 24 کارت است که با هدف ترویج سبک زندگی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طراحی و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس توزیع شد.

حجت الاسلام پایاب تصریح کرد: ارائه یک پیام از یک شهید در هر کارت، بیان مطالبی از سبک زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس، تبیین جایگاه شهید و بیان بخش هایی از فرمایشات امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری در مورد شهدا از جمله مطالبی است که در قالب کارت های تصویری آموزشی"افلاکیان خاکی" به زائران امام رضا(ع) ارائه شده است.

در طول سال اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی در مناسبت های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می کند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.