سیستان وبلوچستان

برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ اثر نمایشی از ششم تا هشتم مهرماه در بیست و ششمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،حسین مسگرانی افزود: هنرمندان سیستان و بلوچستان امسال در قالب 10 اثر نمایشی در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این جشنواره از ششم تا هشتم مهر در فرهنگسرای جوان و سالن "اشراق" مجتمع فرهنگی هنری اداره‌کل ارشاد در زاهدان روی صحنه می‌روند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 30 اثر از سراسر سیستان و بلوچستان جهت حضور در این جشنواره، اظهار داشت: از مجموع این 30 اثر نمایشی پس از بررسی دبیرخانه 10 اثر جهت رقابت در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان انتخاب شدند.

مسگرانی گفت: عوامل اجرایی این جشنواره در قالب 19 کمیته در تلاش هستند تا جشنواره با بهترین کیفیت برگزار شود.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان با اعلام خبر برگزاری همزمان نخستین دوره جشنواره نمایش‌خوانی سیستان و بلوچستان، بیان کرد: این جشنواره با حضور پنج اثر و اجرای چهار نمایش خیابانی در زمینه‌های عاشورا و دفاع مقدس برای نخستین بار در استان در زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار