فرمانده لشکر 84 خرم آباد گفت: الگو گرفتن مسلمانان از انقلاب اسلامی ایران مایه ترس استکبار جهانی شده است.

الگوگرفتن مسلمانان از ایران موجب ترس استکبار جهانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ امیر مهدی مددی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان لرستان که در لشکر 84 خرم آباد برگزار شد، افزود: امروز ارزشهای انقلاب اسلامی در دیگر کشورها و به ویژه در بین ملت های مسلمان بسیار پرفروغ و اثرگذار هستند و در واقع الگوی مسلمانان برگرفته از انقلاب اسلامی بوده است.
  
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون وابستگی به شرق و غرب و با اعتقاد ملت ایران به اسلام و تحت رهبری امام خمینی (ره) آزادی و آزادگی را برای مستضعفین عالم به ارمغان آورده، اظهار کرد: خلاء رهبری در کشورهای اسلامی موجب شده که این کشورها نتوانند دستاوردهای خود در مقابله با حکام دیکتاتور را حفظ کنند. 

فرمانده لشکر 84 خرم آباد ، امنیت و پیشرفت های ایران را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران و رشادت های نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز ایران در منطقه و در عرصه جهانی به عنوان کشوری بزرگ و اثرگذار مطرح است.

امیر مددی با بیان اینکه نیروهای مسلح تحت فرمان رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی برای پاسداری از انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: در آغاز جنگ تحمیلی نیروهای مسلح اگر چه با خیانت بنی صدر و بی لیاقتی دولت موقت مواجه بودند اما با تمام توان از کشور دفاع کردند. 

فرمانده لشکر 84 خرم آباد گفت: جنگ تحمیلی با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر ملت ایران تحمیل شد به همین دلیل زمانی که با رشادت نیروهای مسلح و بسیجیان ماشین جنگی عراق در اوایل جنگ متوقف شد استکبار جهانی با حمایت همه جانبه از صدام اجازه برقراری آتش بس را نداد. 

وی با بیان اینکه تا ابد مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: اگر جانفشانی شهدا و ایثار جانبازان نبود امروز ما در این جایگاه ها قرار نداشتیم. 

در این آیین نیروهای مسلح حاضر در میدان صبحگاه لشکر 84 خرم آباد در مقابل تمثال مبارک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند. 
همچنین در این آیین از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/ا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.