مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت:تدریس وصیت نامه های گردآوری شده شهدا امری ضروری برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مراد روشنی در همایش"یاران بی‌ادعا" ، اظهار داشت: 8 سال جنگ تحمیلی دشمن علیه ایران و دفاع مقدس نعمت‌های فراوانی را برای ما به همراه داشته است.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس در جنگ سال 59 عراق با کشور ایران سرمایه عظیمی بود و نعمت‌ها و برکات فراوانی را به دنبال داشت که ترس دشمنان از حمله مجدد به ایران یکی از این برکات است.

روشنی یادآور شد: بعد از دفاع مقدس چشم طمع دشمنان از کشور ایران دور شد و هیچ کشوری در ذهنش هم حاضر به تجربه جنگ با ما نشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: شهدای ما در 8 سال جنگ تحمیلی عاشق جان‌فشانی در راه وطن و شهادت بودند و با چشم باز این راه را انتخاب کردند.

وی اظهار کرد: زندگی رزمندگان ما سراسر از درس شهادت است و نیاز است که وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا به عنوان یک فرهنگ به نسل‌های بعد منتقل شود.

روشنی خاطرنشان کرد: نیاز است که وصیت‌نامه شهدا در دانشگاه‌ها تدریس شود چراکه این امر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.