مدیرکل اداره آموزش و پروش خراسان رضوی گفت: دفاعی که امروز توسط مدافعان حرم انجام می شود ادامه دهنده همان فرهنگ جهاد و شهادت در دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا کاظمی در صبحگاه مشترک بسیجیان که با حضور فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز در فصل رویش دانش ، معرفت و دانایی قرار داریم و باید تلاش کنیم و به سمت خرد ورزی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مصادف با سالروز شکست حصر آبادان است، گفت:باید یاد دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس زنده بماند زیرا این آرامش و امنیت امروزمان را مدیون خون پاک این شهیدان هستیم و لشکر پیروز ثامن الائمه ارتش دلاورمان با فداکاریشان نهال انقلاب را یاری رساندند.

مدیرکل اداره آموزش و پروش خراسان رضوی تصریح کرد: خانواده شهدای مدافع حرم الگو هاو نمونه های پر افتخار در دفاع از انقلاب و اسلام هستند و ما افتخار می کنیم که در این مراسم دانش آموزانی را داریم که با عکس های پدران شهیدشان حضور دارند که این عکس ها با اندازه یک سخنرانی حرف برای گفتن دارد.

کاظمی ادامه داد: مدافعان حرم در فرامرزهای جغرافیایی در حال جنگ با دشمنان هستند و دفاع از ولایت و امامت مرز جغرافیایی نمی شناسد و هم اکنون نیزاین آرامش در داخل کشور را مدیون ایثارگری آنها هستیم.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم مهاجران الی الله ومورد رحمت الهی هستند و دفاعی که از حریم ولایت و امامت می کنند ایثار فرهنگ دینی و ارزشی است.

انتهای پیام //ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار