در مراسمی از ایثار گران و بسیجیان فرهنگی آذربایجان غربی تجلیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ، سرهنگ «جلیل وحیدی» در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثار گران و بسیجیان فرهنگی که در محل سالن اندیشه آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ گفت: امنیت کشور ما با امنیت و آرامش در سوریه و یمن گره خورده است چراکه خاکریزهای مبارزه با دشمن در سوریه و عراق و یمن قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانواده ایثارگران و شهدا نباید فراموش شود؛ ادامه داد: تحریف و فراموشی به فرموده رهبر معظم انقلاب دو آسیب جدی است.

مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش اولین دستگاهی است که نسبت به تجلیل از ایثارگریهای رزمندگان دوران دفاع مقدس اقدام کرد

علی پیام با بیان اینکه عزت امروز جامعه نتیجه جانفشانی های رزمندگان است؛ بیان کرد: یکسان سازی خدمات رسانی به ایثارگران مورد توجه ماست و نگرش عادلانه به خانواده های ایثارگران و شهدا مد نظر است .

وی با اشاره به اینکه فرزندان رزمندگان و ایثارگران می توانند از پنج درصد سهمیه شان در اشتغال استفاده کنند؛اضافه کرد: امروز بیکاری از مشکلات جامعه است و برای کمک به رفع این موضوع در بین ایثارگران کارگروهی در استانداری تشکیل شده است.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه با اهدای لوحی از ایثارگران و بسیجیان فرهنگی آذربایجان غربی تجلیل شد..

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.