برنامه های مختلفی برای هفته ملی کودک در مراکز کانون استان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه افزود: با توجه به همزمانی هفته ملی کودک با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین( ع) و یاران باوفایش، برنامه های هفته ملی کودک در کانون استان کرمانشاه نیز با رنگ و بوی عاشورایی اجرا می شوند.

«موزونی» با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در کلیه مراکز کانون استان برای برپایی ویژه برنامه های هفته ملی کودک ، از برگزاری ویژه برنامه ای گسترده در سالن مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در روز 15 مهرماه این ویژه برنامه به صورت رسمی و با حضور مسولین مختلف استان آغاز می شود.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین افزود: مانند همه ساله، ریاست کمیته هفته ملی کودک در استان به کانون پرورش فکری سپرده شده است و ادارات دیگری همچون؛ آموزش و پرورش، بهزیستی، صداو سیما، و...با کانون همکاری و مشارکت خواهند داشت.

وی همچنین گفت: تمرکز اصلی برنامه های هفته ملی کودک در شهر کرمانشاه در مرکز شماره 2 کرمانشاه، واقع در سه راه 22 بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش خواهد بود.

«موزونی» برنامه های پیش بینی شده برای ایام هفته ملی کودک در مرکز شماره 2 کرمانشاهرا شامل؛ اجرای نمایش سایه ای با موضوع واقعه عاشورا، قصه گویی عاشورایی، مسابقات حضوری، نوحه خوانی، مسابقه نوحه های عاشورایی، برنامه«یک سوال، یک جواب»،و...وبرگزاری آن را در زمان بندی 9-11 صبح اعلام کرد.

برنامه های هفته ملی کودک از 15 الی 21 مهرماه برگزار می شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، برنامه ، هفته ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.